woensdag 16 mei 2007

Volkov Cup

Julie en Sam nemen van 15 tot 20 mei deel aan de Volkoc cup te Rusland samen met alle tosporters die in Gent aan de topsportschool studeren!

Ze zullen zich hier de eerste keer meten met de Russische concurrentie voor het EK, later in Nederland. Het wordt dus spannend!!

Ze zijn zonder supporters daar... dus allemaal vingers kruisen! Op donderdag starten ze met Tempo, Vrijdag Balans en dan indien ze zich geplaatst hebben voor de finale, komt combined ook nog aan de beurt!

Maandag landen ze terug in Belgiƫ, rond 16u.
Hopelijk kunnen de Russen nadien WILD GYM uitspreken!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo, heel leuk! Ik zal zeker duimen voor Julie en Sam, ik hoop dat iedereen da gaat doen!!!!!!!!!!Veel succes Julie en Sam!!!!!!!!!!!Groetjes Lot (Charlotte) -xxxxxxxx-

meester/juf zei

Ik las op de site van het tosport trio dat iedereen goed is aangekomen, twas een heel vermoeiende reis naar het schijnt! Kimberly en Emily hun koffers waren ook kwijt maar deze zijn gelukkig al terug gevonden! Vandaag had iedereen training, morgen start de competitie!

Iedereen vingers kruisen!!!!!!!!

Anoniem zei

hey, ik wil ook even zeggen tegen julie en sam dat ze het heel goed moeten doen maar dat zal wel !!!
ik ga heel hard duimen !!!
veel succes -xxx-
groetjes *Jana*

Anoniem zei

hopelijk doen ze het heel goed ;)
emma